Tuesday, August 23

Abang Kawasan

ADAM NOAH BENYAMIN ZAINI


Haa. Dialah abg kawasan aku. Ngeh ngeh. Sebelum tu kene cakap, saya dgn ini tidak dipaksa untuk menulis pasal dia malah dengan rela hati menulis untuknya. :) 


Well, setelah diperas ugut difikirkan, entry ni memang ditujukan khas untuk my bee eh eh yang sorang ni!


Kenal dia dah lama, tahun ni dah masuk tahun ke 4 lah kawan ngn dia. Ingat lagi masa sama2 part 1 dekat Uitm Kedah dulu, dia sama kelas sebab nama dia ngn aku sama2 start huruf A. Dengan jujur yg amat sangat, first tgk dia mcm, OMG, poyo siot. Datang kelas pagi tido, tp rambut sempat set up plak kan? mesti belagak.


As time goes by, memang happening lah si Adam ni. Banyak benda boleh belajar dengan dia. Determination dia tu memang aku tabik spring lah wei. He will try all out to get what he wants no matter how long and how hard it takes. Yes, in his life dia pernah jatuh not literally lah wei. But he never give up on life!


Now, he is living his life dengan pilihan dia sendiri. 


Dear Adam,
I thank Allah for letting me to have a friend that is very  good looking humble, cheerful and okay, mana boleh choose 3 je, u are all those positive words there is in the world. ewah. Walaupun kau suka marah aku just to open my eyes about the world, I don't mind. Maybe that's his way to help me to be a better me. Eventhough aku ngn kau mcm jarang lepak or call mcm bff lain, wah, haha. aku happy kau memang sentiasa ada kalau aku cari kau. owh ye, kalau kau tido je lah xde kan. But bare in mind, I cherish our friendship very much!


"Myra, cuba kau jgn pikir sampai tiang ni je, apakata kau pikir sampai dua atau tiga tiang ke hadapan" -Adam Noah




kawan baik sampai mati!

No comments:

Post a Comment