Tuesday, October 5

its hard to let go.

Semua org cakap bila kita accept our regrets, forgive ourself and move on, mesti everything will be alright. I tried. I did. Sumpah. Aku doa. Aku berubah. And org yg rapat je taw mcm mana aku dulu and sekarang. OK. itu achievement aku yg paling aku bangga.

But, at times, the past nightmare will still haunt me down. Bila ingat balik, aku mmg marah lah diri sendiri. Benci pon ada. Dah try mcm-mcm dah nk let go nightmare ni. Sekejap ok sekejap tak. Aku ingat aku dah move on. Tapi hakikatnya, aku rasa aku masih belum maafkan diri sendiri. maybe sebab itu lah aku still tak boleh nak lupa nightmare tu.

Kenapa ye mcm tu? Nak kata tak try, aku rasa aku cuba. Ada cara lain ke? I need to re-cleanse my mind, body and soul. Yes, now aku mengaku. Aku perlu pertolongan. :(

No comments:

Post a Comment